Vážení klienti, vzhľadom k šíriacemu sa korona vírusu je pre nás Vaše zdravie na prvom mieste. Preto by sme Vás chceli poprosiť o trpezlivosť pri vybavovaní Vašich objednávok. Vzhľadom na pretrvávajúci zákaz vychádzania sme boli nútení zavrieť klientske centrum pre osobné návštevy, preto aj odmeny, ktoré sú v našom vernostnom programe určené iba na osobný odber, budú doručované výlučne prostredníctvom kuriérskej služby alebo poštou až do odvolania. V takomto prípade bude k manipulačnému poplatku doúčtovaná suma reálnych nákladov doručenia odmeny na Vami zadanú adresu.

Vaše otázky ku karte Diners Club radi zodpovieme e-mailom na: customer.service@dinersclub.sk v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 17:00.

Blokáciu Vašej karty Diners Club v prípade straty/krádeže môžete nahlásiť telefonicky 24/7 na čísle: +421 2 5778 9492.

Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme Vám veľa zdravia,

Váš Diners Club

V súvislosti s pandémiou COVID-19 chceme pomôcť aj my a preto od 1.5.2020 do 30.6.2021 znižujeme minimálnu splátku. Viac tu.

Zmena produktu

Prostredníctvom tohto formulára si môžete zmeniť Váš existujúci produkt na nový. Vybrať si môžete z nasledovnej ponuky produktov:

Prosím, vyberte si z nasledujúcej ponuky súkromných kreditných kariet Diners Club. Benefity kariet spolu s ich poplatkami nájdete v aktuálnom sadzobníku tu.

Platnosť (do)*

Prosím, vyberte si z nasledujúcej ponuky firemných kreditných kariet Diners Club. Benefity kariet spolu s ich poplatkami nájdete v aktuálnom sadzobníku tu.

Platnosť (do)*